søndag den 26. februar 2012

''AKTIV'' WEEKEND!

så blev det ellers tid for mig, til en gang halsbetændelse .. æv bæv! men det ku' have været værre hvis jeg havde weekenden booket, og skulle ha' aflyst aftaler - men det var ikke tilfældet! håber bare at blive rask inden mandag, så jeg kan komme afsted på job :-)
- men, jeg tænkte at jeg alligevel lige kunne ligge lidt billeder ud fra min inaktive weekend .. enjoy!

ja, jeg har dekoreret mit skab, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om jeg synes det er meeeega grimt, eller om det holder :-D lader det hænge lidt endnu, så ser jeg.
billedet under er et billede af mit kæmpe verdenskort, hvor jeg har fået sat nåle i, de steder jeg har været. synes det blev ret fint, selvom det er ingenting :-)

 så har jeg spist dejlig mad, drukket meget kaff'/te og spist popcorn, mens jeg så voice med de kære gamle :-)

 søndagen har jeg brugt på at læse stuff, min vejleder har givet mig med hjem - tak for det btw ;-)
og så har jeg også fået malet et møbel, det var pis' grimt, så jeg håber det bliver godt når det nu tørrer.



fik en trang til revet æble - aner ikke hvorfor jeg har taget et billede af det, men ... ja :-D haha
god søndag til alle.


- R.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar