søndag den 11. marts 2012

FORÅR KOM AN!

så er jeg ved at være klar til forår. har fundet min kommende jakke :-) 
jeg ville godt lægge et billede ind af den, men jeg har ikke kunne kopiere et, så i må nøjes med et link ;-)
http://www.mbym.dk/#/?id=Spring1 - hvis der skulle gå kuk i den, så er det den oversize sand/beige ..
så den i message forleden, men dum som jeg er, købte jeg den ikke! asshole.
MEN ... jeg køber den her i slutningen af måneden når jeg får mine skønne skattepenge tilbage ;) wui!


der udover har jeg tilbragt min weekend i dejligt selskab. 
fredag blev jeg hentet efter job af min bedste veninde, hvorefter vi kørte en tur i næstved storcenter for at hygge og shoppe lidt. 
lørdag havde jeg en aftale med en anden veninde. det blev til en tur på mundo, i blockbuster og et smut i slikparadiset :-D 

har ikke rigtig fået taget nogle billeder, så det blev et lidt kedeligt indlæg - men, så gør jeg det næste spændende :-D i promise!

- R.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar